2012. június 14., csütörtök

EGY ÉVES VAGYOK! :)

Tegnap volt egy éve annak, hogy első bejegyzésem létrehoztam ebben a blogban. Akkor még nem gondoltam, hogy az elkövetkezendő egy év gasztronómiailag ilyen sokat fog majd nyújtani, hisz az elmúlt 12 hónapban nagyon sok új receptet, trükköt és módszert tanulhattam meg, és kísérletezhettem ki.

Ezt az alkalmat kihasználva szeretném megköszönni mindenkinek azt, hogy olvasta, hozzászólt és követte blogomat, illetve a többi gasztrobloggereknek azt a sok dolgot amit tőlük tanulhattam.
Remélem a következő év is legalább ennyire hasznos és sikeres lesz blogerkedés szempontjából!

Hogy az egy éves szülinapot maradandóvá tegyem, elindítottam a "hivatalos" Facebook oldalam is, amit a következő linken lehet megtalálni, illetve "LIKE"-olni. :)

http://www.facebook.com/pages/Abroszra-Valo/392100500825048

Látogatók száma és statisztikák helyett inkább felsorolom az öt legolvasottabb bejegyzésem az elmúlt egy év alatt.

1. Almás pite


2. Kati tészta


3. Mágnás diós süti


4. Kókuszos szelet kávéval ízesítve


5. Négerfog

Végezetül, továbbra is várom a kedves olvasók hozzászólását, tanácsait és észrevételeit.

Még egyszer köszönöm, mert ha nem olvasnátok, akkor a blog sem létezne!

14 megjegyzés:

  1. Boldog Blogszülinapot kivánok, csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  2. Sokat és székeket továbbra is. :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot!:)

    VálaszTörlés
  4. Ó, hát szeretettel gratulálok! Kívánom, hogy még sokáig örömed leld a blogolásban. :)))

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok blogszülinapod alkalmából ! További sikeres éveket kívánok !

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! További sok sikert és örömöt a blogírásban!:-)

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot, kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blogírásban! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm, Lányok! :) Nagyon kedves Tőletek! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot és további sok fantasztikus receptet és képet kívánok magunknak Tőled :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog szülinapot kívánok, legyen még jó sok, csak így tovább:) Az a kávés kókuszos most nagyon megtetszett, lehet, hogy hétvégére elkészítem:)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog SZÜLINAPOT a blogodnak!!!! Neked pedig legyen sok örömed benne! És nagy boldogság nekem, hogy a diós mágnás a legnézettebbek egyike!!! :)

    VálaszTörlés
  12. @Tündi, köszönöm szépen! Úgy legyen. :)

    @Trollanyu, köszönöm Neked is! Remélem Nektek is fog ízleni a süti, nálunk nagy kedvenc lett. :)

    @Barbi, köszönöm szépen! Nem csodálom, hogy a diós mágnás az egyik legnézettebb sütemény a blogon, hiszen nagyon finom. Köszönet még egyszer a receptért! :)

    VálaszTörlés
  13. Végtelenül örülök,hogy Ani mami segítségével megtaláltalak....Gratulálok,nagyon ügyes vagy!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, igyekszem!
      Örvendek hogy az olvasóm lettél :)!

      Törlés