2014. december 3., szerda

Paradicsomos-mézes csirkemell szalagok



Szinte állandóan gyorsan elkészíthető ételek kutatásában vagyok, és ha meglátok valami kedvünkre valót, akkor el is mentem. Erre a csirkemelles ételre is így bukkantam rá egy közösségi oldalon, igaz Macskanyelv pulykamellel készítette, de így is nagyon finom volt. Én egy kevés házi paradicsomlevet is adtam hozzá, egy kicsit szaftosabban szeretjük a húsokat. A végeredmény nagyon ízlett, máskor is fog terítékre kerülni. :)
Köszönjük Gabi! :)

Hozzávalók 2 főre:

- 40 dkg csirkemellfilé
- 1 ek sertészsír
- 1 fej vöröshagyma
- só, őrölt fekete bors
- 1 ek kakukkfű
- 1 ek méz
- 140 g paradicsompüré
- 0,5 dl házi paradicsomlé

Elkészítés:

A hagymát megtisztítjuk és apró kockára vágjuk, majd megdinszteljük a felhevített zsíron.

A csirkemellet megmossuk és leitatjuk, majd vékony csíkokra vágjuk. Sózzuk, borsozzuk majd a hagymára rakva fehéredésig sütjük.

Ezután rácsorgatjuk a mézet és aranybarnára pirítjuk.

A paradicsompürét simára keverjük a paradicsomlével, ráöntjük a húsra, megszórjuk kakukkfűvel és jól összeforgatjuk. Pár perc alatt összemelegítjük, és kész is van.
Mi vajban forgatott főtt krumplival fogyasztottuk, de bármilyen körettel lehet tálalni ami kedvünkre való. :)

3 megjegyzés: