2012. augusztus 14., kedd

Sárgarépakrém és blogkóstoló 4.


Szinte lemaradtam a blogkóstoló negyedik fordulójáról, utolsó percben vettem észre s természetesen jelentkeztem is. Ez alkalommal a háziasszony Chef Viki volt, akinek köszönhetően Évi blogát, Ízek és utazások, kaptam.
Sokat nem kellett keresgéljek a sok finom étel és sütik között, különösen a dióhabos linzerkosarak és a fűszeres, diós meggytorta tetszett meg. Vacilláltam is, hogy melyiket készítsem el elsőre, mert mindkettő nagyon jól nézett ki és biztosan finomak is, de aztán a nagy meleg eldöntötte.....egyiket sem, legalábbis most. :(
Annyira meleg volt még a tegnapig, hogy a sütőt nem kapcsoltam be már hetek óta. Aztán jött a répakrém bejegyzése, nekem pedig már fogyóban volt a padlizsánkrémem, így meg is volt mit készítek el a blogkóstoló 4. fordulójára. :)
Azért nem fogom elfelejteni a sütiket sem, biztos elfogom készíteni. :)

Hozzávalók:

- 3 nagyobbacska sárgarépa
- 10 dkg sajt
- tejföl, annyi hogy jó kenhető állaga legyen
- só, bors
- fokhagyma

Elkészítés:


A répát és sajtot lereszeljük, összekavarjuk a tejföllel majd a fűszerekkel és a fokhagymával ízesítjük.
Fogyasztásig hűtőbe tartjuk.

2 megjegyzés:

  1. Nagy megtiszteltetés, hogy elkészítetted a répakrémet. :) Köszönöm szépen! Remélem, ízlett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a receptet, nagyon ízlett! :)

      Törlés