2011. július 1., péntek

Egyszerű zöldborsós-sárgarépás "tokányocska"


A minap "takarítottam" a mélyhűtőben, és találtam egy lefagyasztott borsós-sárgarépás tasakot, és mivel szükség van a helyre az idei finomságoknak, ezért kivettem gondolván majd készítek valamit belőle. A hűtőbe találtam egy pár szál cérnakolbászt és már meg is volt mit főzzek :)
Mivel már megvolt tisztítva a zöldborsó és a sárgarépa is fel volt vágva, nagyon gyorsan eltudtam készíteni.
Azért kapta ezt a nevet mert nem sorolható be sem a főzelék, sem pedig a tokány kategóriában :P ha valakinek jobb ötlete van a megnevezéshez szívesen fogadom :)




Hozzávalók:

- 35 dkg zöldborsó és kockára vágott sárgarépa
- 3 szál cérna kolbász
- 2 fej hagyma
- olaj
- 2 dl víz
- só, öröltbors
             
                                                                                                         
Elkészítés:

Meghámozzuk a hagymákat, megmossuk, majd apróra vágjuk és egy kis olajba oda tessük dínsztelni.
Közbe karikákra vágjuk a cérnakolbászokat, majd amikor már üvegesre dinsztelődött a hagyma akkor rátesszük, és megpiritjük egy kicsit.










Felöntjük vízzel és hozzáadjuk a borsós sárgarépát, majd sóval és öröltborssal ízesítjük.
Még hagyjuk kb. 5 percet főni, és kész is van.



Jó étvágyat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése